It’s not only he goodbye that hurts but also the flashback that follows

Aangezien Charlotte stopt met de site en ik al aan het twijfelen was, stopt de site, denk ik. Ik ben nog steeds aan het twijfelen want ik blog graag, wat wel lastig is elke dag iets origineel vinden om over te schrijven, en hoeveel bezoekers we hebben en dat de aantallen maar blijven stijgen vind ik ongelofelijk leuk. Daarom ga ik binnenkort misschien een nieuwe site aan maken , ik weet het allemaal nog niet( want men leven is een beetje in de war, de laatste tijd). Maar toch als ik eindig wil ik niet zomaar stoppen met posten, ik wil een echt einde, een speciaal einde. Ik ben nog aan het denken wat ik ga doen maar hier al vast een prentje van mijn nieuwe verslaving ( tumblr), trouwens dit komt van een van mijn favorite site’s.

P.S. Weten jullie misschien iets om het einde speciaal te maken?

x.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

