Moeilijk maar toch

Slecht nieuws , erg slecht nieuw. Ik heb besloten te stoppen met KetchupandMayonaise. Niet omdat ik het niet meer graag doe , maar omdat ik gewoon geen tijd/inspiratie meer. Ik heb een half jaar veel plezier gehad , maar toch voel ik te veel verplichting. Maaar omdat ik het bloggen niet kan laten heb ik toch een nieuwe site gemaakt : http://charneedscoffee.tumblr.com/. Het verschil : dit is op Tumblr. Veel minder verplichtingen dus , minder tijd nodig om te posten. Je kan gewoon iets posten waar je zin in hebt , je moet er geen ellenlange teksten bij typen. Natuurlijk komen er wel nog teksten op , maar wel in het Engels. Oei , Engels zou je denken. Maar ik vind dat mijn Engels iets verslechtert is , en Engels was echt zo’n vak waar ik bijna niet voor moest leren. Duuusss , au revoir Ketchup and mayonaise , I’m gonna miss you 😥

1 reactie

Opgeslagen onder Uncategorized

Een Reactie op “Moeilijk maar toch

  1. Zoé

    Neeeeeeeeee, niet stoppen!

Geef een reactie

