Randommm

Vandaag effen een random postje , omdat ik ziek thuis zit 😦 en omdat ik nog veel huiswerk ga maken vandaag dusss. Eerst en vooral : ik ben dus ziek . Hopelijk mag ik morgen weer naar school , want ik verveel me dood.Ten tweede ben ik aan het lezen in het boek The L-Shaped Room voor Engels :

Er is trouwens ook een heel oude film van , juist gevonden op het internet 😀 Het is redelijk saai , maar ik zit al aan pagina 100 dus jeej voor mij. Voor de rest heb ik alleen een toets tegen vrijdag , dus waarschijnlijk maak ik die nog mee. Daar ga ik al voor leren , en ik ga ook oefeningen maken van wiskunde en een taak van Nederlands.En in de zetel liggen , dat ook want ik heb verschrikkelijk veel keelpijn , neuspijn en oorpijn. Whoeeepieee!!!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

