Paris , je t’aime

Effen een klein berichtje want IK GA NAAR PARIJS. Oke het is met het schooltje en oke we gaan erg veel moeten stappen (altijd handig , iemand die is blijven zitten in je klas :p ) maar dan nog ik ga naar Parijs. En nee tuurlijk ga ik niet alleen , dat had je al door maar mijn allerliefste vriendinnetjes (aangezien ze bij mij op school zitten , slim charlotte) gaan ook mee. Ik ben helemaal bouncy en whateva van het idee dat we gaan dus ik ga nu nog wat bouncen (WTF , het is maandag en ik ben actief en gestoord , AAAAH) maar euhmm , waar was ik ? Dus om wat in de sfeer te komen prentjes van weheartit . YEEEEY!!!!

Tumblr_l9t04ljcr81qzadkqo1_400_large

Tumblr_lf23ga719j1qgqkkwo1_400_large

Tumblr_lg3uukyddy1qzccj5o1_500_large

168729_186946417988385_129255280424166_735622_6431529_n_large

O ja , we gaan de 25ste , dat is niet meer zo lang en ik kijk er zooooo naar uit (maar dat wisten jullie al)

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

