Happy Singles day

Haha-ec012106be2579291aec76f625aa7069_h_large

It’s singles day luitjes (luitjes ?). En speciaal om dit leuke event te vieren , zit ik vanavond voor de PC naar 5 afleveringen van CSI:NY te kijken terwijl ik chocomelk drink en snoep eet. Wie wil er mee komen doen ? Naaah , ik ga lekker eten, studeren en niemand sms’en of voor niemand moeten opletten of mijn haar wel goed zit. Want ik ben lekker single , nanananaaaa. Ps. Ben ik trouwens ook een tijdje van plan te blijven , ik bedoel jongens van 14-15 jaar , WTF wat is er aan de hand , ze zetten gewoon op facebook “jaah ik wil een kleintje met een c-cup”. Ik bedoel , in your dreams. TSSSSSSSS , persoonlijke mening.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

